Bērns ar roku kaut ko satver, satausa, pieskaras kaut kam, roka ziņo smadzenēm par saņemto informāciju (auksts, ciets, smags, mazs, slidens u.t.t.), smadzenes, balstoties uz šo jauniegūto informāciju, virza roku. Roka virzoties atkal iegūst jaunu informāciju un atkal ziņo smadzenēm.
Lasīt tālāk
Pēriens ir daudzu cilvēku viena no automātiskajām reakcijām uz bērna nepaklausību. Gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka dažās situācijās bērnu fiziski sodīt ir pieļaujami un normāli. Ko tas nodara bērnam?
Lasīt tālāk
Lai arī, cik apķērīgi mums liekas mūsu bērni, viņi nav un nevar būt vienā attīstības līmenī ar pieaugušajiem! Bērni paši un viņu smadzenes ir kā nepabeigta konstrukcija, viņi vēl attīstās.
Lasīt tālāk