Cik daudz ir par daudz? Kur ir balanss, lai bērnam nav viss brīvais laiks aizpildīts ar ekrāniem, bet tai pat laikā nav pārslogots ar ārpusmājas aktivitātēm?
Lasīt tālāk
Bet vai bērnam vispār ir pietiekams laiks, lai paspētu iedziļināties, koncentrēties, laiks savai domai un idejai?
Lasīt tālāk
Katrs bērna mirklis nav jāaizpilda ar attīstošām spēlēm vai izglītojošām grāmatām. Nav obligāti jādodas uz nometni. Vasara drīkst būt arī lēna un vienkārša.
Lasīt tālāk
Ja bērns necieš no fiziskas vardarbības, taču ik dienas to redz sev tuvumā, ir vardarbības liecinieks mājās, bērnudārzā vai skolā, tad arī šis bērns patiesībā cieš no vardarbības.
Lasīt tālāk
No tā, ka pedagogi šādi pasaka vecākiem, labums ir tikai tādā gadījumā, ja tas ir vērsts uz sadarbību un vēlmi uzzināt, kas šo uzvedību īsti izraisa.
Lasīt tālāk
Lielākoties, tieši apdāvinātie bērni tiek pamesti novārtā, jo viņi ir apķērīgi, paši tiek galā, neprasa lielu uzmanību. Bīstamība ir tajā, ka šie bērni var zaudēt motivāciju mācīties, kā arī var tikt apsmieti par savām zināšanām
Lasīt tālāk
Izglītības iestāde nav stāsts tikai par mācībām. Tā ir arī socializēšanās, tā ir pašapziņas, piederības sajūtas veidošana. Ierasties laicīgi - lai bērnam ietu labāk gan mācībās, gan sociālajās prasmēs.
Lasīt tālāk
Iedomājieties, ja pieaugušie darbā drīkstētu kontaktēties tikai ar sava vecuma cilvēkiem, kas dzimuši tai pat gadā, piemēram, katram vecumam savs stāvs. Diezgan absurdi, vai ne? Mēs ļoti daudz gūstam viens no otra - no mūsu atšķirībām, no dažādās pieredzes.
Lasīt tālāk
Mums nav visu laiku jārada perfektas aktivitātes, perfektā vidē, strādājot tikpat daudz kā parasti un vēl pa vidu uzkopjot māju un gatavojot ēdienu. Bērniem kā parasti ir vajadzīgs mūsu atbalsts un mīlestība, un pēc iespējas mierīgāki vecāki.
Lasīt tālāk