Lielākoties, tieši apdāvinātie bērni tiek pamesti novārtā, jo viņi ir apķērīgi, paši tiek galā, neprasa lielu uzmanību. Bīstamība ir tajā, ka šie bērni var zaudēt motivāciju mācīties, kā arī var tikt apsmieti par savām zināšanām
Lasīt tālāk
Izglītības iestāde nav stāsts tikai par mācībām. Tā ir arī socializēšanās, tā ir pašapziņas, piederības sajūtas veidošana. Ierasties laicīgi - lai bērnam ietu labāk gan mācībās, gan sociālajās prasmēs.
Lasīt tālāk
Iedomājieties, ja pieaugušie darbā drīkstētu kontaktēties tikai ar sava vecuma cilvēkiem, kas dzimuši tai pat gadā, piemēram, katram vecumam savs stāvs. Diezgan absurdi, vai ne? Mēs ļoti daudz gūstam viens no otra - no mūsu atšķirībām, no dažādās pieredzes.
Lasīt tālāk
Mums nav visu laiku jārada perfektas aktivitātes, perfektā vidē, strādājot tikpat daudz kā parasti un vēl pa vidu uzkopjot māju un gatavojot ēdienu. Bērniem kā parasti ir vajadzīgs mūsu atbalsts un mīlestība, un pēc iespējas mierīgāki vecāki.
Lasīt tālāk